ÄNTLIGEN FREDAG (?!)

sista dagen på praktiken.. :( dom ville inte att jag skulle gå... jag ville inte gå heller!!
men men. sötnosar. vi får hålla kontakten.

nu sitter jag & kollar på idol med susku, lisen, pappa, peppe, robin, lucas , anna & :D  (susku sitter brevid mig, ordMÄRKAREN.......!!) fniss....
nu är det robin... SNYGGGOOOO!!!!!!!!!!!!

blir lugn kväll.?! tar igen det imorgon..! jag & bini försöker komma på ngt som ska hända ikväll & jag sitter & garvar åt henne & åt anna som dansar runt i en monstermask...... spexaren...

Jag klarar det inte om Bini lämnar mig för london tills juli.... :'( (U) då blirt det FAN e4an för mig ........... :(


/ sanerrrrrrrrrrrrrrraaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0