STORLEKEN HAR VISST BETYDELSE

hahahahahahahahaha. självklart är jag vaken och terrar min stackars blogg!!!! har sovit 24 timmar på 2 dygn (a) !
hahahahahaah jag mår illa. av all jävla brieost!.
BINI. tycker synd om henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SMÅTTTTTTT allt hon får är SMÅÅ! hahaha. Bini; VAFAN FÖRVARNA MEJ EMMI! ? och varför händer det mej :(?
hahahahahahaha. HAHAHAH . men Bini. Du. jag vill ju bara ha fula killar. svinen. och du med små kukarna. '
VAD SKA VI TA OSS TILLL? HJÄLP ? FÖRSLAG?

hey sexyyy..
Läst hos ungdomsmottagningen:
  • Att hångla betyder inte ja till sex.
  • Att ha sex en dag betyder inte ja till sex nästa.
  • Att vara full betyder inte ja till sex.
  • Att vara tillsammans med någon betyder inte ja till sex.
  • Att följa med någon hem betyder inte ja till sex.
  • Att inte skrika eller slåss betyder inte ja till sex.
  • Att flirta betyder inte ja till sex.
  • Att sova betyder inte ja till sex.
  • Att inte säga nej betyder inte ja till sex.

hahahahahahahahahahahaha jag kan inte sluta skratta, det borde också stå; LITEN KUK BETYDER INTE JA TILL SEX! DET BETYDER TVÄR NEJ!



Kommentarer
Postat av: bini

HAHAHAHAHAHA..

2008-05-03 @ 18:20:55
URL: http://killmesexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0