sooooopnedkast

sitter här & äter en mc flurry som super snäälla patric kom med fast jag sa nej! hihi, Bini har börjat äta cheeseburgare! :D haha..

bini säger:

har ej ätit mc flurryn.. just ätit upp cheesburgaren.. äter pommes nu...

bini säger:

trippel soooooooooopneeeeeeeeeedkaaaaaaaaaast

bini säger:

Sanera; äntligen tatuerad! säger:

visste inte att du åt cheseburgare ?

Sanera; äntligen tatuerad! säger:

hahahaha1

bini säger:

inte jag heller

bini säger:

smakade av patrics idag

bini säger:

ochg det var gottttttttttttt

Sanera; äntligen tatuerad! säger:

åååhh du ahr blivit köttis igen

Sanera; äntligen tatuerad! säger:

visst är cheseburgare goooooooooooooottttt?

bini säger:

mmmmmmmm

bini säger:

HAHAHAHHA

Sanera; äntligen tatuerad! säger:

HAHAHAHA ... SOPNEDKAST !

bini säger:

hahah mm

Sanera; äntligen tatuerad! säger:

men vi får säga så . för jag har ju en hoppy. att äta ..

Sanera; äntligen tatuerad! säger:

HAHAHAHA



hahahahahaha. alltså, vi kör ; fina flickor äter. vad kör ni?


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

ohyeah ;D

2008-05-16 @ 23:28:55
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: saneeera

HAHAHAHA NU SÅG JAG. "HOPPY" DET HETER JU HOBBY! HAHAAHAAH

2008-05-17 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0