PÅ MORGONENKVISTEN KOMMER SANNINGEN FRAM!

alex säger:

GE MIG KUK

alex säger:

oj

alex säger:

GE DIG LKUK

alex säger:

*

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

haaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahaha

alex säger:

jag kan inte skriva

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

HAHAHAHAH

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

vet du hur mycket jag garavart?!'

alex säger:

hahahhaha FU

alex säger:

stick

alex säger:

hejdå

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

HAHAHAHA MEN DET ÄR VÄL BRA ATT DU FÅR MEJ TT SKRATTA= ?

alex säger:

haha, jag vet att jag alltid får dig och skratta ändå

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

haha jasså? hur då?

alex säger:

jadu

alex säger:

ag vet inte

alex säger:

men jag är så jäääävla skön person

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

eru?!

alex säger:

ja

alex säger:

visste du inte det?

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

nej

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

du har aldrig sagt det!

alex säger:

loLOLOLOL

alex säger:

men trodde du visste det ändå

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

fast bögar är iof allti roliga

alex säger:

hejdå

alex säger:

STICK

alex säger:

färsking

alex säger:

gå bara

alex säger:

stick

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

hahahahahahhah jag skoja h

alex säger:

...

Sanera; tagga tillllllll sexy säger:

hahahahhahhahahah förlåter du mig ?




HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHA. han är gay det visste jag .. hahhhhhhhhhhhahahahahahahahahahahahaa alltså fyfan vilken humor jag har 03.40................................................................


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-05-03 @ 09:09:21
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha terroristen number one! ;D din blogg måste varit heltrött inatt efter allt sex.... oj, skrivande! (a)

2008-05-03 @ 12:16:31
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Gallanbrallan

MUPP-SANERA :D

2008-05-03 @ 15:18:58
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0