LUGNA LÖRDAGEN (förhoppningsvis den första & sista på länge)

idag ska jag & ems bara ligga hos henne & svulla & kolla filmer på filmer på filmer :) . kan behövas med det här vädret & så behöver jag nog ta det lite lungt. imorgon blir det nog att plugga en JÄVLA del. Bini dissar oss för patric & kitty, surt. Men å andra sidan har hon nog dissat dom för oss några gånger, haha. Jag har huvudvärk, kan inte sluta beundra min snygga men så ömmmmmmma rygg (a)
 
Funderar på mina 3 andra tatueringar jag vill ha. men eh som min pappa sa nyss när han smörjde min rygg;
- kan vi inte ta & försöka få den här att läka först?
- haha jo okej då..
- tack.

haha. storhets vansinne? (a)

image119

 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA. HAHHHAHAHA. SANERA & EMS, NYÅRSDAGEN!
fan vad jag mådde då. & emmi , hon såg ungefär ut sådär HELA dagen, skrattandes åt mig när jag sprang till toan hela tiden. . *synd om mig* fyfan . minns fortf hur illa den dagen var.


Kommentarer
Postat av: Louise

tatueringen blev ju skitbra förresten! kanske glömde säga det förut - åldern tar verkligen ut sin rätt på mig.

2008-05-17 @ 17:56:28
URL: http://lovise.blogg.se
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha, Sanera mera fyfan vad snygga vi är xD

2008-05-18 @ 17:12:28
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0