liten flicka kan ha stora problem

hm har dock börja fundera på om allt verkligen står rätt till i mitt huvud? det tror jag icke., det är synd. för många jävla äckel cp människor runt omkring mig som ska ha en åsikt om ALLLT. jag orkar inte längre.. Jag bryr mig om helt fel saker. jag vill säga att jag bryr mig om det som är vikigt. men det gör jag inte. jag skiter fullständigt i det. sen bryr jag mig istället om dina / era jävla åsikter. fast i slutet av dagen gör jag ju ändå som jag själv vill, bara för att ni ville tvärtom. Så ska det väl inte vara? 

jag älskar ju dig, vill ju bara att du ska sluta hata mig för allt jag gör . för allt jag gör är fel i dina ögon. och jag vet och du vet och alla vet att det här kommer bara sluta på ett sätt. och då kommer du säga ; vad var det jag sa?  det kommer inte hända. jag älskar dig , allt jag gör är för att du ska bli imponerad , glad av det jag gör. du bryr dig inte. DET är ett stort sår i själen. det gör ont.  jag vill spy. fyfan. att du kan trycka ner mig såhär. fuck det var något nytt!


                                                                                                ♥

även en liten flicka kan ha stora problem

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

honeeeeeeeeey, what's wrong?

2008-05-03 @ 20:16:00
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: bini

Älsklingggggg

2008-05-03 @ 22:29:33
URL: http://killmesexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0