HEY SEXY FUCKING FUCK

TJA ÄLSKLINGS BAJS BLOGGGGGGGGG

somnade 5 (!!) imorse, vaknade typ innan 13!! är slut hahha! var i stan med syster & madde. shoppade skor trosor och hello kitty strumpor. hahahahaha!

Alltså , ikväll är det krogen som gäller med ÄLSKLINGS BINI!! åååh hon är bäst.

känns som att det kommer bli en seg kväll för mig idag , menar det där med kläder och så, det som bini hatar att jag är så seg på (a).. hahaah för klockan är snart halv åtta och jag måste nog förbi min kära mor (a) ............ 

jag har ont i magen , och det är inte för att jag har ätit för mycket. det är en känsla.och det är nästan värre tycker jag. jag vill spy.

image102
  sanera & sexxyyyy binikanini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0