HEEEEEEEEY ALLA FULLLLLLA!

igår - ems studenten! då - skit full! stod & vänta på att kärringen skulle springa ut!  hennes klass skulle vara först ut, var säker på att jag hade missat henne.. sen kommer ngn.. SIST. EEEEEEEEMS! hahahahaha skrattade så tårarna sprutade ( tur jag ahde solglasögon ;D ) sedan körde hon en liten stripp bland ALLA - det är MIN ems det!

idag- kattis studenten!  - stoooolt över henne mvg- barnet!  skit bakis, snart ; skit full!

sexy dan ;) vaaadet! om vi loosar så hoppas jag att slaven var sexslav? ;)
/ SANERA!!!!!!!!!!!!!!!! som gick med svarta trosor under en ganska genomskilning klänning ................. *lyckas med ALLT*


FULLT ÖÖÖÖÖÖÖÖS!

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Sexy mother f*cker! Ems strippar och Sanera går med genomskinliga kläder, och detta skedde på vardagar, ni kan ju tänka er hur det är en helg ;)

2008-05-30 @ 22:39:20
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0