BJÖÖÖÖÖÖÖÖRN!!!! TACK VÄRLDENS BÄSTA!

åååååååååååh herre. ni fattar INTE hur GLAD jag är!! alltså kan inte samla mig..  ni vet att Elin kom till mig idag & hon skulle ge mej en försenad födelsedagpresent (fast jag redan hade fått en, så jag fattade NADA)

Men sen fick jag presenten, det var en kartong typ , och jag hade stora problem med att få upp den. min syster Lisen hade redan öppnat sin & det var en autograf från paulinho guara (hennes favvo). på kartongen satt ett kort från Elin och det stod att jag skulle fatta när jag hade öppnat.. Och sedan får jag upp kartongen, där ligger ÄNNU ett kuvert där står det ; GRATTIS Sandra!  & jag öppnar det och så läser jag lappen ; Grattis Sandra! Ett stort grattis ifrån en tyskbondhåla! Hoppas du får en fin 18- årsdag  och forza Bajen! / björns autograf.

JAG DOG. nej jag grät. hahahahaha. jag bölade järnet.  men om ni trodde att det var slut där ;) SUCKERS säger jag då. i katongen låg en svart t-shirt med Björns jublande ansikte ifrån söderstadion och det är en "fff" for family & friends only. !!!! även lite interjuver & artiklar var med.  TACK ELIN !!!!!!!!! säger jag bara!

Elin hade Björns pappas mail då han ville köpa söderstadion hon hade gjort i lera typ så nu utnyttjade hon kontakten :D här är ett av mailen från Björns pappa Sandro.;

Hej Elin ! Jag tycker din kompis Sandra tveklöst låter som en fullt värdig innehavare av en FFF t-shirt och att hon alltså borde få en sådan i födelsedagspresent. FFF står för For Family & Friends only och är en t-shirt som spridits i en mycket begränsad upplaga bland Björns vänner i Bajenleden.
 
Det är en svart t-shirt med Björns vrålande ansikte i vitt kontrasttryck. Bilden togs efter ett av hans mål på Söderstadion.Webmastern på hans fansite använder den bilden i bildspelet på startsidan. För den oinvigde ser t-shirten ut att kunna vara inköpt vid någon rock-konsert medan den inbitne hammarbyaren, som din kompis Sandra verkar vara, ser direkt att det Björn. Vad tror du om en sådan t-shirt och en personlig gratulation från Björn till henne som present på 18-årsdagen? Tycker du att han ska sända ett gratulationskort direkt hem till henne från Tyskland där han spelar nu eller vill du att han ska skriva några rader som sänds till dig för att ta med till henne? Tror att det är Sandra som jag såg i klacken på Söderstadion med sin tvåpinnsbanderoll där det stod "Björn Runström" följt av ett stort hjärta och "# 20". Hon såg ut att vara i 14/15 årsåldern och detta var för tre år sedan. Sätter en slant på att det var hon... På youtube fastnade hon också en gång.

Titta på banderollen som dyker upp på slutet - http://www.youtube.com/watch?v=lU6W-cieZu0 Paulinho är en mycket älskvärd person som säkert plitar ner några rader till hennes syster. Han talar en hyfsad svenska men jag kan inte uttala mig om hans skrivförmåga. Det är svårare att skriva på ett främmande språk än att tala det anständigt. Måhända får hon nöja sig med några rader på portugisiska. Bästa sättet att få Paulinho till att plita ner dessa rader är att besöka en av Hammarbys träningar på Årsta IP och fånga in Paulinho då spelarna går av planen efter träningen. Man tränar normalt kl 10.30 - 12.00. Själv har jag inte bevistat någon träning i år p g a det risiga vädret. Men om du tar dig ner till Årsta i helgen kan du säkert få till hälsningen till Lisen. Vänliga hälsningar

// Sandro Runström

jag säger bara : tack elin. & tack bjööööööööööörn.

   tack hjärtat!

/ happy sanera . nu väntar gossip girl & DH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0