BÄTTRE ÄN DIG .

haha först glömde jag dig på på låtsas , typ 40 min. haha sen på rikigt. 2 timmar.  sanera vs anonym 1-0 mohaha.

Idag drar jag till min mamma. har saknat henne. det gör jag nästan alltid. förutom när hon är jobbig. men det är ju tydligens föräldrarnas grej. iaf om dom är skilda. fy satan. dom säger att det är bäst för barnen. my ass, det är barnen som får det jobbigast. ovasett hur länge dom har varit skilda.

drar härifrån ett lååångt tag nu. baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs. varför var du tvungen att höra av dig NU?! just nu när allt var sååååå bra. då måste du påminna mig om hur allt var så dåligt genom att bara höra av dig. hahaha kan egentligen bara skratta åt det?

hejdå skitkorvar.


btw Björns pappa hörde av sig till Elin igen . och såhär skrev han och jag njuter. suckers

Hej Elin!


Tack för feed-backen.


Vad roligt att Sandra blev så glad....


Du får säga till henne att höra av sig då T-shirten är uttvättad

så fixar vi en ny åt henne. Hon är by the way den enda tjejen

förutom Björns systrar som har en sådan.


Kul att du fick till en hälsning från Paulinho till hennes syster också.


Det underlättades kanske av det kalla regniga vädret. Normalt brukar

det vara tusentals människor där på familjedagen och då kan det vara

lite marigare att komma åt. Hörde att man ska ha en familjedag till lite

senare i år på Söderstadion. Hoppas vädret blir bättre då.


Hälsa Sandra och ha en riktigt skön sommar!


FORZA

BAJEN !



// Sandro

antar att ni INTE missade delen ; Hon är by the way den enda tjejen

förutom Björns systrar som har en sådan.

ÅJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. jag vet att ni är avundsjuka , det skulle jag också varit.

Björn Runström,
image131
the one & only love for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0