ÄNTLIGEEEEEEN

KLAR!!! fyfan , vad jobbigt det var att skriva nationella! har värsta huvudvärken och mår illa :( hoppas att jag mår bra imorogn och klarar av att gå till skolan.
hoppas också att det kommer gå bra,.. hoppas hoppas. men säkert inte.

nu ska jag typ sova eller om jag orkar måla naglarna.. Imoron är det kattis tjejmiddag :)

har inte hört ngt av bini än, så allt har nog gått bra *hoppas* eller så kanske lilla sanera (som alltid) hade rätt?
nej. vad elak jag är!

lovade bini en kärleks förklaring. krävande, det är vad hon är. hon får en strax.. vill lägga upp en bild på oss idag, men var tvungen att lova henne att fråga innan så får väl slänga upp den sen..

GODNATT!!!!!!!! sanra signar ut. FREDAG IMORN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0