ÅH MÅNDAG.

sitter på historian nu. och jag & verris har fått en ig-varning. haha. hon måste be sin mamma/pappa att skriva under, men icke jag ;) är ju 18.

Idag blir det att plugga, bläää. kärringen ems , hon skolkar. måndagar är alltid värst, ovasett hur man har ägnat helgen ..


Här om dagen;

Jag,anna, mamma,lisen & hennes kompis sitter i bilen:
Jag ser en gubbe med puckelrygg & man ser typ inte benen på han.. Tror att det är bara jag som ser han , så jag säger inget .. Några sek senare;
Anna; MAMMA! jag såg en JÄÄÄÄTTTTE äcklig människa!!
Mamma; men anna. man kan inte rå för att man ..
*anna avbryter* ; han var jätte äcklig, han hade inga byxor!
Jag: usch .. honom vill du inte gå själv med en kväll va anna?
Anna: va??????? ska jag gå med han ?!
Jag : hahahaha ...
Sen försöker min mamma få anna att förstå att bara för att man ser annourlunda ut så är man lika mycket värd ändå, eller ngt sånt..

sen pratar vi inte mer om det. så går vi ut ur bilen..
Anna; Mamma, Gud får inte göra så äckliga människor!!!
*jag, lisen & angelica*  bryter ihop - asgarv!
Mamma; men anna.. han kan inte rå för det..
Anna: ååh . Gud vill inte ha sånna människor!


HAHAHAHAHAHHAHAHAHA. barn alltså. they make my day.


/ HEJDÅÅÅÅÅ. sanera signar ut .


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha, sötis anna :D

2008-05-19 @ 14:31:00
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Gallanbrallan

Uppdateraaaaaaaaa! Kom igen, bloggterroooooooor (a)

2008-05-19 @ 16:07:33
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Gallanbrallan

Hihihi (a)

2008-05-19 @ 16:37:23
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0