ÅH HEY DU SEXYYYYY ÅH SEXYYY !!!!!!!!!

alltså. var med ems i farsta & handlade ett varsitt fodral från gina, jag (tråkmånsen) tog ett mörkblått & ems ett med blommar på typ. men det är inte så intressant, för det jag har velat dela med mig enda sen vi kom till skogås igen............. ( ems vet ) .. HAHAHAHHAA. åååh säger bara; WHYYY?! sexy. på långt håll då. så kan vi diskutera skägg & hår. MEN. ialla fall. och jag vet & han & emmi . att snart. då jävlar.

juste mina vänner. försökte mig på att göra omelett. slutade med att jag saltade så att jag bara kände saltsmaken..
  hihih. pappas är godare.

innan jag & ems drog till farsta solade vi lite i det fina vädret. och jag som den snälla vännen jag är , delade med mig av flera av mina "uppdrag" jag har ett nytt, eller kanske ska säga jag har en ny? ..
 the sky is my limit.



 jag & björnis (såklart jag har döpt min data *-) ) i sängen .....


byyyyyyyyyyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0