2-0 SUCKERSSSSSSSSS

HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säger ENDAST haaaaaaaaa. & ; 2-0 ... nu känns min tatuering ännu mera läglig!

den här dagen har varit rikigt bra. eller ganska bra. vaknade upp hos matilda (som för övrigt legat med sin rumpa mot min hela natten, myyyys!!)  mådde tyvärr inte så bra , hon spydde i natt & var därför hemma från skolan :( fick skjuts av jimmy till skolan iaf, sedan så slutade vi tidigt idag & det var ju skööönt, med det vädret vi hade idag! 12.00 slutade vi & bini & jag drog in till stan kollade min tatuering, fikade, kolla piercingstudio till vår "vänstra" grej!! sedan kollade vi runt lite & pratade och så! (har lovat en kärleksförklariung till honeychild & den kommer sen..)

iaf, drog till susku sen & efter det skulle jag & min kusin och hans hund på en prommis, hinner gå i ca 5 min när spånet kommer på att träningen börjar om 10 min.. så det blev ingen prommis, men egentligen var det tur för jag måste plugga! skriva klart mitt tal & pm till svenska nationella imorn.. hur ska det gå?


bini pratar om stöd, vet inte om det är hennes grej? ..
Sandra; men tror du att jag klarar det då? (pratar om min tatuering)
bini; men det är klart..!
sandra
; okej .. :)
bini; eller.. alltså. den är ju inte som min. den kommer ju gå jätte fort..!
sandra; aa... ?
bini; men din. den kommer ju vara jätte stor & ta jätte länge och ta hur lång tid som helst ju!
sandra; eh, nu känns det bättre?!


tack för DEN peppningen, bitch! ;D



ska plugga nu! hörs senare .... TAGGA TILL FREDAG IMORN!

Kommentarer
Postat av: kill bini

hahaha, jag mena inge dumt :D

2008-05-08 @ 21:37:19
URL: http://killmesexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0