YEAH

ojdå, haha vilken dag igår. ska ta den så kortfattat jag kan, för ska se parlamentet :) och nu sitter och jag kollar (en av världens snyggaste Björn:ar)  http://youtube.com/watch?v=UAwUz-y6Y6w (och roligaste!!!)

missade ju meldodifestivalen igår :( var hos matilda ist och det var jätte kul! Haha, ett försök att komma till att komma in på krogen igår var det ju.. var icke så nykter så förkortar allt nu; Dörrvakten: Haru druckit? sanera: neej.. Dörris; jo, men jag ser ju det.. Sanera; nej. Dörris; ställ dig åt sidan ett litet tag .. sagt och gjort, sedan kommer matilda fram och då säger han att vi ska gå till mc i en timme och äta.. då blir jag lite ilsken och kallar honom utlänning och han hälsar att jag alrdig mer behöver komma tillbaka (eller minns jag fel?) slutar med att jag går & han kallar mig slampa.. ahhahahahah!  Så vi under 18 ( och utan falsk legg) alltså jag och veronica åker till vaxholm(!!) där det inte ens var en fest, och där råkar jag låsa min mobil så att det blir pukkod, men mitt i natten ställer lillasyster upp och letar efter koden hemma.. 1 min senare gör verris EXAKT samma sak! hahahahah, hon fick låsa upp sin mobil idag :) och jag glömde min lypsyl i föräldrarnas säng i vaxholm, haha..

Aja, JÄVLIGT kortfattat! Men parlamentet börjar om 30 min & jag är baaakis och har blåmärken över hela kroppen. och har jävligt ont i den också.. Insåg också att jag måsta skaffa alkolås på mobilen, haha!

Aja,
så minns jag kvällen på ett ungefär! tack för en jätte rolig kväll flickor! Och grattis matilda som fyller år idag!

Ha de gött hej!


 jag &image28 sabina i nyktraste tillståndet ever?

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Haha låter som en rolig kväll ;)

2008-03-16 @ 20:10:43
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Viktoria

hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-03-16 @ 20:12:31
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Är du sugen på en ny design? I min blogg finns det just nu en tävling där jag lottar ut en design. Om du är i behov av en är det bara att titta in!

Ha en bra kväll. (;

2008-03-16 @ 20:21:57
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Gallanbrallan

Hahahaha, så jävla duktig sanera ;) Din mamma har tydligen lämnat ut lite skvaller om igår till Dan & Victor, typ att du sa: jag SKA hem! jag SKA hem! xD .............. *alkolås på mobilen*

2008-03-16 @ 20:32:26
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0