yä.

fyfan vad trött jag är, helt slut..  hittade lite små saker i stan :) fikade med paps också. Imorgon är det prao igen, börjar 10.00 vilket är skönt eftersom det tar en timme för mig att åka, så att det kommer ta emot att gå upp vid 04.30 när jag ska vara med på frukosten kl 07.00..
Men det blir nog lungt imorgon, ska bara hjälpa till att duka upp inför brölloppet på lördag (tycker synd om dom att dom ska ha mina "solfjäder" servetter, och de champange glasen jag har putsat.., haha). I helgen vet jag inte rikigt vad som händer förutom att jag ska på "fredagsmiddag" hos susku imorgon som vi har varannan fredag :) sen ska jag kolla ett pogram med Björn Gustafsson klockan 21.00 svt 1, då han inte är med i melodifestivalen som jag för övrig nu bojkottar!

HAHAHAHAHAHAHAHHA! jag lyssnar precis på Björn Gustafssons : Lyssna till ditt hjärta. hahahaha fyfan jag dör, ni måste lyssna på låten! "vi ska ligga med varnadra, jag är starkare än dig, sluta slå mig, sluta sparka mig, sluta spraya pepparspray, lite pepparspray kan jag knulla med ändå.. AHAHHAH" han är så rolig, hahahahahaah kan inte sluta skratta.. " vi ska ligga med varandra..!" hahaah.. Den killen är underhållande, minsann!  Och sandra är bäst, hon fixade låten till mig ;) alla 3 faktiskt! :D

 vill ni ha låtarna ;)?


nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova :)

sanera signar ut!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vilken klippa den där sandara verkar vara! fixar allt! ;)

2008-03-08 @ 12:36:56
URL: http://macens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0