Vilken kväll, haha!

tjaaaaaaaaa!

är ni lika fräscha som mig idag eller? hahahaha, tvivlar på det för ingen är så (o)fräsch som mig idag! ja, som ems säger det : ems & saneras äventyr! Jaha igår då?, jo såhär Emmi stressade mig hem till henne för att vi skulle fixa oss & kolla Björn tillsammans.. Och Björn (till min förvåning!!) var inte så rolig (eller han är alltid rolig) men killen var seriös!! It's true. Kanske lite för mycket info för mig, tex. han belv av med oskulden när han var 20 även då han kysstes första gången (han har precis fyllt 22!) för han ville vara kär! Gulligt eller töntigt? Aja, han är fortf snygg!

Men iaf, vi sminkade oss sådär sega & drog tilldan & victor sedan drog jag och emmi ut.. Innan vi skulle dra så hade vi lite sprit kvar så jag började hinka i mig allt, haha. Och säger :emmi, hjälp mig då så de får plats i glaset!Ems mamma sitter i köket tillslut säger hon: Men hinkar ni i er för att ta med det ? Sanera: ja.. Micka: men varför häller ni inte över i en flaska? .. emmi börjar asgarva och jag: flaska.. jo.. hahahahaha det tänkte man icke på!

för att göra en lång historia kort; en kaos kväll haha. Aja, när vi hade dragit runt halva Svergie, med 2 jävla systembolagetkassar (självklart jag som tog dom! ^^) med våra cider.. Så där vi började slutar det även för våran del, där kommer polisen och tar våran dricka..  Där står vi och så tar dom våra x-cider och allt så säger martin : ska ni inte öppna dom där? så vi vet att ni heller ut dom.? polisen: ah.. jo.. hahahaha han tänkte lägga de i bakluckan, men han fick snällt hälla ut allt, hahahaha.! Ems, det går så jäääävla bra för oss, visst?

Jag är sjukt trött, har sovit kanske max 3 timmar.. Vaknade halv sju, sen somnade jag om eller ngt och vaknade sju.. haha då blev det väckning på sovsällskapet, haha.. Jag var jävla pigg då. Inte nu..  Imosre fick jag ta en liten morgonpromenad 8 på morgonen i ngt jävla område, haha.. en lördagsmorgon, precis vad man behöver.. Jag som trodde jag var så pigg och glad, tog fel på buss & busshållsplats och på andra sidan ser jag min buss och tänker till lite ,.. haha, till slut kommer jag iaf hem till ems och hon njöt av mit sällskap, ni i nästa inlägg få ta del av våra roliga stunder från imorse.. för nu ska jag sova! Har varit hos ems tills nu ungefär :) 



Bilder från gårkvällen:

  Det dracks rosa pantern  denna bild säger nästan allt.  min bitch


Sanera signar ut!


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Haha så jävla snyggaaaa! Nej nej, ingen sömn för Sanera inte ;)

2008-03-08 @ 15:03:26
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0