Plötsligt händer det!

Och idag hände det! Jag blev kär, haha eller nja men jag såg nog den vackraste killen i hela världen som INTE var känd, eller iaf som jag vet om!
Men iaf så måste jag göra exakt allt jag gjorde imorse, exakt likadant imorgon dvs. några säten mot mitten av tåget och gå av så för att veta att jag kommer passera den här snygga killen. Haha, men säkert så är han inte lika snygg som jag trodde, brukar vara så. Men men! rapporterar imorgon om hur det gick ;)

Idag har jag varit på prao:n och allt har gått bra, jag & verris åkte till skolan för att ha historia. Men vi behövde inte vara med för att vi skulle ha prov och eftersom vi har missat en del så ska vi få en uppgift att göra istället. Jag har träningsvärk i mina armar av allt bärande, haha otränad värre?

Jag och Ems ska om några veckor de vi gör bäst; "porra" ut oss totalt & supa oss fulla och "hämnas"/retas! MOAHAHAH! :D *längtar* HAHAHAAH!

Nu ska jag signa ut & kolla på oc och sedan ringa sjukgymnasten för nu kommer min rygg snart fan gå av!

Ha de gött hej!

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Haha porrporr ;)

2008-03-11 @ 16:12:26
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0