NEJ NU VET JAG.

haha jag har ändrat mig, såklart. det blir britney!
och om TVÅ dagar fyller jag 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och imorgon är min fest! *längtar*
idag har jag & ems gymmat , vi var jätte duktiga! (imorgon kommer jag väl få världens jävla träningsvärk)  och sen hälsade jag på min älskade mormor :D

nu sitter jag & bränner skivor & kollar tjenare kungen. Sen ska jag till mami & baka tårtor hela natten haha..
den 24.e april blir det kryssning! Matilda, jag, Sabina, Pilla, My & Ems är det som åker! yeeeah, och det var bara ett begränsat antal 18åringar som fick åka med ! haha när min mamma fick reda på det igår sa hon; men vadå ? du får inte.. jag ba; joho, jag är 18 då! och du kan inte säga ngt, dessutom har vi bokat! mamma: men :O Du måste berätta sånt INNAN du bokar.. även fast du är 18..  HAHAH åh vad härligt, ingen kan säga ngt! :D


Nej , nu ska jag dra över till min mami :) feeeeeeeeeeeest imorgon, haha ska nog försöka köra varannan vatten så att man minns ngt ;D
men hörni, glöm inte gratta mig ; 03.51 natten till söndag. 30 mars - jag blir 18 år. åh vad det klingar härligt i öronen!

nästa gång vi hörs är jag nog 18 ;)

HA DE GÖTT, HEJ!



image75
 den vill jag mer än gärna ha i present!

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Åh, mops :D

2008-03-28 @ 23:00:26
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0