melodifestivalen (6 dagar senare..)

nu är det Björn i pausunerhållningen! :D såg ju inte sist, så nu kollar jag reprisen :) och björn är ju bäst, som alla vet! Men vafan BWO haha vafan vilket skämt! och jag fattar inte att Charlotte  perrelli vinner, det borde vara Sanna som vinner! och nu är de ngn kines som sjunger the arks låt, haha.. Jag tycker verkligen Charlotte ser ut som en alien! och jag är väl inte den enda som tycker det?

  
en alien?                   charlotte?


Byyye ska kolla klart nu! ikväll blir det påskimiddag hos farbror & kusin! :)

ha de gött, hej!

Kommentarer
Postat av: Yamina

Nääe, Charlotte ser inte bra ut...

2008-03-22 @ 14:26:45
URL: http://masqara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0