lördag!

Hello!

var ett tag sne jag skrev här, hihi.. Faktiskt så har jag haft fullt upp, jobbat tisdag, onsdag & torsdag, tidiga mornar & sena kvällar på lovet! så en jävla credd till mig! Somnat tidigt varenda dag haha..  men nu är jag här iaf :)

idag har jag varit i stan med emmi :) köpte ett par skor & hudlotion. Ska strax dra över till henne & käka middag och kolla melodifestivalen, BJÖÖÖÖRN! han är så snygg & rolig så att det inte finns ;) just nu sitter jag och kolla älvor (fairy ) för jag och mamma ska göra likadan, kanske nu i veckan! :O

haha när jag jobbade så satt vi och pratade om mina tatueringar jag ska göra, så sa berättade jag om stjärnan med bajen märket & älvan (kan missuppfattas som nr 11 har jag märkt!) och så säger susku: men ska älvan hålla i stjärnan eller? Och då ska jag exakt svara med att de ska vara 2 seperata tatueringar.. och då säger jimmy: men varför inte en 12.a? HAHAHAHAHAH! fyfan det var kul :D .. 


Jag hittar några älvor, men inte rikigt så som jag vill ha den. vill ha den stor & i färg :) undra om mamma är på haha..    kanske ngt sånt, fast i färg & något större..


Nej, nu ska jag kila tills emmi :) vi hörs!

Ni ska väl kolla melodifestivalen ;)? Björn är ju med!   snygging!


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ska absolut inte se!

2008-03-01 @ 19:39:31
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha ;) Björn var bäst! Enda anledningen till att man kollar på skiten ju ;)

2008-03-01 @ 22:41:26
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0