lööööördag (= stresss?!) 8 days left!

tjaaaaaaaaaaaaaaaaa!
endast 8 dagar kvar tills jag bliir 18! och 7 dagar till min fest! (drömde dock en hemsk mardröm inatt om den :( )

idag har jag varit i stan med syster & pappa, hittade inget tyävrr. Sen drog jag & min syster till mamma & letade påskägg, i det fick jag MASSA godis, ett jätte fint halsband & 2 10an lotter, och jag vann 20 kr på ena :D haha!

Nu sitter jag och ska snart hoppa in i duchsen (raka bena för de var alldels för länge sen för er som ville veta ;) )
sedan så ska jag över till min bitch ems och käka middag med eländet och sedan blir det feeeeest för våran del! :)
Hur blir eran kväll då? ;D

Har även utsatt kärringen för några test idag (a) för att vara på den säkra sidan ikväll! och hon lyckades ganska bra, är faktiskt ganska stolt över vissa svar! MEN upp till bevis i verkligheten ;) man brukar säga att det finns bara ett sätt det kan sluta på. MEN denna kväll kan sluta på precis vilket jävla sätt som helst! haha, kommer med en rapport imorgon om hur den slutade och om jag är lika glad då som jag är nu och om emmi klarade testen i verkligheten! HAHAHAHAHA jag och emmi. vilka jävla bitchar. och det värsta av allt ; ingen kan stoppa oss när vi (jag) njuter av elakheten! (6)

Förresten! ; GLAD PÅSK PÅ ER! :D hoppas ni får mycket godis i erat påskägg för det fick jag!

Ha de gött, hej!


image46
 jag & ems utklädda som playboybunnies för snart 2 (?!) år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0