kontakt annons! (känsliga läsare varnas )

Hör upp killar! ( och tjejer?! iaf carmen electra!)

Min kompis Ems / kärringen / bitchen m.m. Är så desperat att jag blir rädd, verkligen om dagarna får jag flera sms som ; "nu måste jag ha sex!!!" utan att jag ens har pratat om det och typ "nu har jag satt upp flygblad i skolan jag söker dig kille som vill ha vilt sex i timmar , hör av dig till ems!" och om det inte vore nog där så idag när vi satt och prata om mitt kändis tema så sa jag ; ja, den som klär ut sig till Björn har jag fan sex med hihi (a) var väl inte så seriös iaf inte tills kärringen kläcker ut sig) ; jag ska klä ut mig till Björn!
Hon skrämmer mig
! och nu har jag ju börja tvivla på hennes läggning (?!) Så du kille , även du som är ful/tjock / äcklig m.m, har din chans nu! Ems backar inte för ngn (de har hon aldrig gjort) men jag ger en varm applåd om det blir en SNYGG kille för omväxlingens skull! ;)

Så ; Du kille som söker en gullig tjej med stora tuttar och liten rumpa som vill endast ha vilt sex i flera timmar ( du är dock glömd dagen efter) hör av er till mig så får ni ems nr!

Här har ni den seriösatse bilden ever på henne!
image27 ( min anledning till att undra vilken läggning bruden har?)

ems "sexdrömprins" vart finns du? Hör av dig här eller till
http://gallanbrallan.blogg.se !


Det värsta med detta är att detta inlägg är av högsta möjliga seriösa av alla slag!
NU signar sanera ut, slut!

FREDAG I MORGON!!


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH FYFAN VAD GRYYYYMT! ;) PRECIS VAD JAG LETAR EFTER xD

2008-03-14 @ 17:42:03
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0