Ingen Björn? Ingen melodifestival!

Alltså, är det ingen Björn Gustafsson på lördag då är det fan inte lördag & heller ingen melodifestival! Kan inte fucking svt förstå att alla jävla bidrag (utom ytterst några) suger så jävla hårt & att enda anledningen till varför de har så många tittare är endast (!!!!) för att Björn är med! Så är det bara, och det lär dom ju fan märka om han inte är med på lördag. Så BOJKOTTA melodifestivalen på lördag om det inte är helt jävla  säkert att Björn får vara med. Dom är ju sjuka på svt, fyfan det är därför man aldrig kollar på den kanalen förutom då Björn är med. Så är det. Bara för att Björn är så otroligt jävla rolig & snygg, så snygg. Självklart. Annars hade jag ju inte brytt mig, haha. MEN han verkar dock lite för töntig för min smak dock.. Aldrig varit full och så (verkar det som om att han är ) oskuld.. Med tanke på att han svarade att han inte kände sig besvärad när han fick den frågan, men haha hey jag kan ju tolka det fel. Fast å andra sidan så är det inge fel med att vara oskuld, men han är ju 22 och så jävla snygg! så det verkar konstigt! hihi.  http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article1973458.ab 


Tur att Björn dyker upp i olika pogram nu :) han ska vara med i ngt pogram i 5an, deras "efterföljare" till "svergie dansar och ler", där han ska prata om sin syn på singellivet.
 Björn Gustafsson, han gör min lördag!


Nej nu ska jag lägga mig och sova trots att jag är ledig imorgon :) Godnatt!

P.S Jag har inte glömt Björn Runström, man får faktiskt tycka om 2 Björn's har jag bestämt. så de så!



Kommentarer
Postat av: Jacob

Björn Runström var ett tag man hörde något från, men han är rikigt bra! Hoppas han kommer tillbaka snart. Björn G är ju bara för rolig.

2008-03-05 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0