hjälp!

har varit i stan idag med ems, för att leta outfit till min kändisfest. nada, kom hem med ett par jeans & trosor ist..
jag ahr hela tiden räknat dagar tills min 18 årsdag & har HELT glömt att dagen innan så har jag ju min fest. med kändis tema.. innan skulle jag vara Britney i hennes "hit me baby one more time" outfit, men jag vet inte ..
så nu funderar jag på någon av dessa ;
- dita von teese
- madonna like a virgin klädseln
- Jordan
-  jessica simpsons (?)
- britney (?)
- Blair i gossip girl
Förresten, Dan ska vara wentworth miller, för att jag tjatade så mycket och tillslut så gav han sig! mohahahaha! :D

VEM SKA JAG VARA NUDÅ?

britney  jordanjordan madonna dita  blair

veeeeeeeeeeeeeeeeem?

( ems, lissna.. WHAT UP?!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanera... shut up ;)

2008-03-26 @ 22:13:29
Postat av: sanera

det blev brittan ! :D

2008-03-28 @ 21:58:58
URL: http://swandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0