hello!

Kom hem från emmi från ett tag sen :) var där och åt frulle med henne och henns mamma & hennes kompis. nu sitter jag och lyssnar på Sanna nielsen - empty room (sjunger sådär fint !), varvar med Nordman men dom har tagit bort videon med förlist :O?!

Är inte på praon idag, har heller ej varit där denna dag då jag imorse var hso sjukgymnasten så jag orkarde inte åka till praon efter det,  och snart ska jag åka och träffa Elin :) vet dock inte rikigt hur jag ska få ihop all tid, haha. Imorgon ska jag försöka hinna svänga förbi min älskade mormor :) och på kvällen kanske träffa en person, hihi.

Btw, hur gick det hos sjukgymnasten då? haha, först när jag tog av mig tröjan så kände jag mig som en jävla "du är vad du äter" människa när han stog och "granskade" min rygg och kropp.. ! Haha , men sen när han skulle känna på ryggen osv, så tar han tag typ på min midja och ni som känner mig vet hur JÄVLA kittlig jag är.. så jag skriker till: AAAAAAAAH JAG ÄR LITE KITTLIG! han ba okej , hehe .. Pinsamt! han var ganska ung, han var en elev men han var bra iaf och han var nog den snyggaste av de som jobbade där, han liknar lite Martin Svensson, han med "du är så yeah yeah wow wow" haha.. ska dit på onsdag igen, dock hittade jag inte så bra till tågstationen sen! haha!
  ( han påminde lite om honom iaf .. )


Idag ska jag till min kära mams, veckan hos min kära paps har gått bra! Btw, VILKET SKIT väder, tips på vad man kan hitta på för skoj?

Ha de gött hej!


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Ja, något skoj du kan göra är ju att leka med mig :D tihihi!

2008-03-13 @ 14:40:05
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Elinor

Svar: Aah, det stämmer nog.. Vilka låtar har Nordman gjort då?

2008-03-13 @ 18:12:10
URL: http://valfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0