blää. (sanera vill ha)!

Sitter här, fast jag borde sova, är skit trött! Har varit hos doktorn och kollat min tå, som har svullnat upp.. såhär gick det till hos doktorn;
Dr; oj.. river du eller klipper du dina naglar?
Sanera; eh klipper? (vem fan RIVER ?!)
Dr; okej, hur kan du få dom så korta då?
Sanera; klipper?
Dr; ja allstå dom får inte vara såhär korta, dom måste växa över kanten och som du ser har du en hel del kvar tills de har växt så.. hur kunde du gå såhär i en vecka? tån är ju sten hård...
jag gör en min och då säger han; eller så kan du ju fortsätta klippa dom såhär och ha ont .. och jag vill ju hellre de än att ha långa äckliga tånalgar!
Han inser vad som pågår i mitt huvud och säger genast; alltså annars kan det ju bli så illa att du måste operera..
(schysst, han försöker skrämma mig.. han lyckdes väl..)
Slutade med att jag har nu fått tån inlindad i alsosprit ( eller hur det stavas?) och om det inte blir bättre måste jag tillbaka ..! Haha, systern som lindade om min tå, henns första kommentar var;
- Oj, siver du eller klipper du? ..
andra ;  oj vad hård tån är, hur kunde du gå såhär i en vecka?
HAHAHAHHA!...

Aja, snart fyller jag år och då vill jag ha den här sötaste ringen;
image31 30 000 kr

Hello Kitty Pave Diamond Ring - diamantprydd ring i 18 karats guld. Pris cirka 30 000 kronor. billigt och bra också ;)

 men så gullig! så jag har hittat en annan liknande på en webbsida som jag önskar mej( annars får jag köpa den själv och det är tråkigt!) och den kostar endast 150 kr :)
image32 150 kr

Den dyra var ju snyggast , men nöjer mej även med denna!

nej nu ska jag nog försöka sova lite!

ha de gött, hej!

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha, det är lugnt, I can pay 30000 ^^ ELLER INTE :D mihihihi!

2008-03-20 @ 17:58:24
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0