BLÄ

Idag har jag varit på jätte argt humör, och vissa saker och ting har ju det verkligen inte gjort det bättre kan man säga. Blir så trött på så mycket, btw tycker jag ni ska läsa blondinbellas blogg (www.blondinbella.se) sista inlägget som handlade om att vara singel och det hon skrev om vissa par, var verkligen bra.

Om ni tror att jag skriver något som ni tror handlar om er, så kan ni höra av er och fråga mig innan ni/ eller någon annan drar förhastade slutsatser som leder till missförstånd. Personen i fråga får ta upp det istället med mig, och alla andra kan rent ut sagt ge fan i att lägga sig i. Jag är medveten om att jag ibland uttrycker mig på ett sätt som kan missförstås, och tolkas på det sättet man själv vill. och det är oftast då det blir fel, och det leder till saker och ting. Nu är jag så jävla trött på det här, och nu vet man helt klart vad en vän är. 

tycker saker och ting, jag säger också vad jag tycker och tänker och det kommer jag fortsätta med, sen så kanske jag inte formuellerar det på bästa/ finaste sättet, men sanningen är heller nästan aldrig fin. Jag har helt enkelt inte lärt mig att "förfina" sanningen, utan säger den kanske på ett brutalt och sårande sätt. Och det ber jag om ursäkt för, men jag är trött på att hela tiden "förfina" allt, för allt är fan inte fint.

Och jag tror inte heller att personer tar det fel direkt, men vissa gör de men de vet också att det är mitt sätt att uttrycka sig på.

Men jag ber om ursäkt, men vafan FRÅGA MIG för i helvete istället för att det ska bli en jävla skitsnack. Och jag har aldrig gillat att tjafsa, det blir ofta så för att jag står för vad jag tycker och tänker. Det är bara jag som kan förklara vad jag tycker och tänker, ingen annan och det är också bara jag som ska stå för det.


Om någin tagit sig illa vid av detta inlägg, så är du / ni välkommna att höra av sig till mig och ingen annan så ska jag reda ut det. För detta inlägg var inte riktad till en specifek person, utan uppstod helt enkelt av en händelse idag som jag var tvungen att förklara att jag inte tycker det var okej.

Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas på en bättre dag imorgon.

Godnatt.




image20


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Ursäkta, jag har en fråga..? Haha, nej jag skojar bara med dig darling ;D

2008-03-10 @ 23:14:06
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Anonym

Omoget..

2008-03-12 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0