äventyyyyyyyyyyr by sanera & ems!

TJA!

creed till mig och ems, tack! för att vi lyckas med precis allt! nu är det såhär att parlamentet börjar strax så jag hinner nog inte uppdatera er om hela min går kväll, så läs ems blogg för en uppdatering av våran kväll :) http://gallanbrallan.blogg.se  OCH NU SER JAG ATT DET INTE ÄR PARLAMENTET IDAG ?! :o:o VAAAAAAAAAA BJÖÖÖÖRN SKULLE JU VARA MED! * SUPER ARG*

Men kan säga att vi när skulle på fest så hade vi 2 att bestämma oss emellan och medans vi bestämde oss så drog vi en tripp till Vega B, och sedan kunde vi inte bestämma oss så vi drog hem ist. haha. och FYFAN vad kallt det var! jag hann även med att visa rumpan ( inte med flit, hade dock för kort klänning!) för 2 okända killar på bussen! och FYFAN VAD KALLT DET VAR! kärt återsende av polisen hann vi med också :) men dom tyckte vi var 2 små trevliga samer & min enda tanke var; "ber du mej öpnna min väska för att du ska få se dess innehåll så kommer jag kasta min hemmagjorda atombomb på dig!!!!"

Idag har det varit en soft, men jävligt kall dag! försvinn äckelsnö, det ska vår! var på barnkalas hos kattis lille bror , med min lilla syster :) sedan käkade jag middag på sandys med syster & vi drack även en varsin latte som troligen hade lite för mycket kaffe i sig (?!) för på tåget hem satt jag (som vanligt ?!)  och gjorde mina miner och fjantade mig så hela vagnen kollade på oss.. får väl ta på mej ansvaret ;D

ska jag kanske färga håret idag (om jag orkar ?!) ? .. det är den stora frågan!


oj vilken ofrivillig bild! oj det var i det (o)nyktraste laget! upp åkte den ändå! *bjuder på den!*



ha de gött hej!

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Haha du bjuder på mkt du, allt från bilder till en "rumpvisning" ;)

2008-03-23 @ 21:29:47
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0