äntligen

fan vad denna vecka ha gått snabbt då! idad på praon var jag så trött, så att jag stog och sov typ, haha. jag hörde heller inte när de ropade på mig.. Men iaf så gick dagen snabbt & mötte upp Sabina i stan och handla Matildas present :) och nu är jag hemma och ska snart över tills ems & käka middag där!
Fan JAG MISSAR MELODIFESTIVALEN IMORGON :( ååååh!!! Får väl kolla på reprisen! Men den jäveln som avslöjar för mig vem som vann, kan lova att det inte blir kul för den personen!

Nu är dagens fråga , ska jag söka sommarjobb på coca cola? Pappa fixar i så fall, men det är i 8 veckor, han vill ej det för att det bara är turkar där , men men! :D sanera överlever!

Dagen humör: trött, men så GLAD! Ingen kan förstöra mitt humör idag!!!!!!! yeeeeeeeeah,!

Idag ska jag till mams ( om jag kommer så långt!)

händer i helgen då , neeerds? ;D

ha de gött hej,! Ps. Sanna, frida & norman hejar vi på! & Björn är bäst! D.S

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Haha läs kommentaren på inlägget under ;)

2008-03-14 @ 17:42:22
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0