äckel

Kom hem för ett tag sen från stan, var ju där & fikade med elin :) det blev också en TVÅ timmars promenad i SPÖregnet och på gamla stans gator, med de jävla tegelstenarna och självklart hade jag högklckat så jag har så jävla ont i mina fötter! Och så var jag hungrig också, så när jag & elin säger hejdå missar jag exakt 22 över tåget, tror jag, så jag tar det lungt eftersom jag hade så ont i fötterna , men icke! Hade hunnit om jag hade gått i normal takt. Aja, satt och väntade på nästa tåg, och så kommer det. MEN så står vi på centralen i typ 10 min, och sen när vi väl börjar åka så stannar det överallt. Tillslut i älvsjö var man tvungen att byta tåg (märkte inget alls förrens tåget var tomt, eftersom jag lyssnar på musik) så efter 10 min där STÅENDES åker tåg helvetet! Så efter drygt 50 min är jag hemma, när de annars tar 20.. Jag fullkomligt hatar sj eller sl eller vem fan man nu ska hata! men de var iaf väldigt mys att träffa elin!

Sa ju att jag skulle till min kära mor idag, men är så trött och så, så jag orkar inte rikigt förflytta mig så stannar en dag till hos papsen. Är ensam hemma ett tag också :) det brukar inte rikigt bli ngn middag för mig då, men ska göra mig ett försök strax tror jag , om jag inte går och lägger mig ist ..

Det finns vapen för en anledning; till att ta bort alla dumma jävlar, så ge mig ett så fixar jag det! brukar säga att våld inte löser något, men nu ser jag fan ingen annan utväg! ^^ kolla vad en atombomb kan göra, ge mig en ?
image26


ha de gött hej!


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHA, yeah :D MIIIIINST! ;)

2008-03-13 @ 23:01:53
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0