OOH EN UPPDATERING.

hemma från Bini nu, vi somnade typ 05.30 , jag bini ,putte & kitty i deras säng & vaknade tiiidigt. vi kör en snabb "uppis" (= uppdatering)

Igår lördag: Hade i fredags blivit lovad att få se sälar på vattnet. så jag,bini,robert,putte,jimmy & kitty åkte med båten och letade,. men utan resultat- vill dock fortf se dom (a). sedan drog vi till putte & bini och drack lite, haha slutade med att bini & putte deckade och jag robert & jimmy satt & kolla björn gustaffson på youtube :D

fredag: på eftermiddagen blev det resturangernas dag (eller vad de heter) med mamma,lisen & anna. men för mycket folk. Sedan på kvällen åkte jag,bini,putte,robert,kitty & jimmy till en ö och grillade. myyyys. jag somnade i bilen påväg hem, hahha..

Torsdag: ELINS STUDENT! :D älskling, är jätte stolt över dig & tack för allt!
Fyfan vad kul det var, vi åkte flak och idag har jag 21 (?!?!) blåmärken hittar hela tiden nya.. Trodde ALDRIG att vi skulle bli så blöta, vi var kanske 15-20 på ett skit stort flak & sedan började dom spruta ner med öl..... hahah det droppade om mig. ska berätta mer detaljerat senare om den flakturen. säger bara: HAHA. nej men ärligt alltså . fyfan kan ju hända att jag i GENOMSKILNING bh (efter all öl) kissade i en port med en kille frågandes : KISSAR NI I MIN PORT?! -.. eh nej säger jag & fortsätter kissa meddan lisen & bini flyr fältet ;D

ÄH LATER BITCH !

/ SANERAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0