oh woho.

då var det såhär då:

jag & bini sitter på tåget in till stan då 2 turkar typ sätter sig & pratar med oss..
så säger dom till bini; du ser ut att vara den som är otrogen..
& jag försvarar henne såklart.
 sen säger dom till mig; du ser ut att vara trogen.
jag; men det är jag ju aldrig! (trodde dom sa OTROGEN)
bini viskar till mig; dom sa trogen! .. hahah ^^

Sen när vi är påväg till t-banan tar typ en BLÅneger tag i binis axel ; & hon svarade med;
AAAAAAAAAAH.en svart liten apa tog mig på axeln! *gravade så jag grät*


bini trodde afrika var ett land , men jag visste att det var en världsdel så svarade med att gambia var ett land. & sen kom vi på ngt sett in på urugay men jag pratar om frukten urguna .. haha folk omkring oss kunde inte hålla sig för skratt..

Och sen 3 på morronen när vi har lämnat elin så hör man bak ifrån skuffen:
"patric, patric!
skrollan! hette hon inte så, pelles systers barn? hon sa så - patric patric .
patric patric - du är snäll. skrollan säger så till sin mamma."
jag gräääääääät av garv :)

när jag kommer hem 3 på morronen , pappa ; haru druckit vin?
jag; jaa..
pappa; jag känner de , glöm inte att borsta tänderna.
jag; bbla *pratar om ngt*
pappa; godnatt., bortsta tänderna , glöm inte de.

hahahahaha. eh var det så illa , eller är han bara mån om mina tänder? HAHAHAHA


kitty & sanera :D

äh hejdå :D

/ saneraaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0