OH SANERA

jag & mina regler. haha. alltså det är fan kul med mina regler. för jag bryter mot dom hela tiden, jag frågar alltid vad & hur jag ska göra, oftast blir svaret jag inte vill. så gör jag så jag tänkte innan. emmi ger mig alltid fel råd, eller alltså jag följer dom aldrig, haha tur det. för när jag gör så som jag vill blir det oftast bra. fast jag är lite feg. så tror jag att vissa saker aldrig har varit så innan, fast jo. äh. idag hände en sak. en hemlis. ingen vet, så det är en riktig hemlis.


"Den som kan styra en kvinna kan styra en nation"


siiiiiiiiiiiiiiiimba. sssssiiiiiiiiiiiiiiiiiimba
. (fråga mig inte alltså .......)


/ sanerrrrrrrra.:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0