KROGEN ALLA DAR I VECKAN. helst

fniss. dålig uppis. men wtf det är ju SOMMARLOV (!!!) & jag har haft fullt upp! - ni vet nya äventyr !

Onsdag:
elin, jag , kicki & cicci var på soft kök & bar. helt okej :) åt kebab för första gången på måååånga år!

Torsdag:
vaknar hos Elin kl: 8.00 (eller hon väcker mig & säger att frullen är klar, söööötis) sen åker jag till tandläkaren. sedan hade jag,lisen & elin svullar kväll hos elin :) sen kom emma upp också! sötnosar. kvällen bjöd på myyycket skratt! & tårar..

och idag:
ska jag, elin & bini ut! kanske matolda med , om jag får tag på tanten..! men först - ska jag äta  middag hos susku & sen till Bini & dricka (massa !?) vin!


fniss. hihi. sanera is happy. very happy.




eh hey sexy sisters ?

/ sanerrrrrrra

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

sexy vettefan om ni är ^^ sexy naglar iaf ;) hahaha!

2008-06-13 @ 18:39:40
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0