I LOVE IT LOUD

ah. nu sitter en (nästan) färdig sanera här & hon lyssnar på kiss. fan alltså, älskar kiss, det har vi min kära far att tacka för som tog mig på deras konsert när jag var 7 år. jaja, men är typ klar som sagt , det trodde ni inte va? har duschat, ska bara sätta på mig kläder & sen kan jag gå till bini , för mitt smink är där. fniss , jag är klar. fast det är tråkigt att vänta.

igår då! viperoom är sommarstängt. SOMMARSTÄNGT. snacka om chock vi fick?! vi ba eh har dom flyttat den? :S haha vi var inte de enda som var utanför & såg ut som frågetecken. 22 / 8 får vi vänta till. hello no.
vi drog till after.. men ganska snabbt till mc, insåg att jag hade tappat min 50-lapp haha. men det löste snälla elin. sen bet jag mig i fingret - hårt. har fan fortf ont! putte skjutsade hem elin till lidingö & sen mig & bini.
jag: jag kan sitta där bak, bini!
bini: nej det kan du inte..
jag: eh .. nja ..

haha så elin & bini fick snällt sätta sig i skuffen..

jag ska berätta om vissa händelser igår.. hahaha fyfan. i nästa inlägg, sexy ;)

/ saneeeeera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0