GLAD MIDSOMMAR!

Igår städade jag & ems mitt rum @ mami. eller snarare SANERADE det..! ehm läs ems blogg(fan vad hon gnäller ;D ) http://gallanbrallan.blogg.se/2008/june/ohyeah-sexy.html#comment

Midsommar idag! & vädret? eh ja vågar vi lita på det? nja vi bor ju i Sverige..  Skitsamma, tur att vi ska vara inne iaf! Jag har ca 3 timmar på mig tills jag ska vara hos Ems. & jag är sååååå stressad, ska hinna ta grejerna här ifrån & gå till mamma, duscha, klä på mig, sminka mig & måla naglarna.. & så räknar vi ca 45 min på varje. Hihi, det löser sig!

MIDSOMMAR JU. tagga till sexyyyyyyyyyy
hoppas alla får en trevlig midsommar, med MASSOR av alkohol , för det ska vi ha ;)




/ saneeeera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0