DALARÖ

Haha. alltså det är fan ett helvete att ta sig på & från dalarö .. jaja, men som sagt igår blev det mysingen & sen strand hotell, men tyvärr utan bini & putte! som jag saknade, men ist var matolda & jossan med. eller iaf jossan, matolda drog,. Lite för många öl kanske ? som vanligt, sen hem till jossan mitt ute i ingenstans på roberts moppe.. haha stackarn. 5 på morgonen öppnade vi en vin flaska & delade på .. ehm, fyfan vad jag mår bra idag *NOT* bestämde mig att jag inte ska supa på ett bra tag! men sen så ringde matolda precis & pratade om utgång på onsdag.. så några dagar iaf haha.

vaknade upp med världens huvudvärk, mådde (läs MÅR) som en jude. vet inte hur många timmar jag sov, inte många iaf. alla mina grejer var hos matolda & hon var på jobbet, så robert skjutsade mig till henne för att hämta mina grejer & sen till bussen. som aldrig ville komma & då tar jag fram alla saker för jahg tänkte att jag kunde måla naglarna. - då kommer den. HAHA TYPISKT. usch kom hem till slut iaf, men det trodde jag fan aldrig. inget batter (som vanligt ) på mobilen.

telefonterrade bini & putte som inte svarar, sen kikar sanera in i binis blogg. JUSTE OPS. dom är ju på satc bion just nu.. SORRY! & borde be om ursäkt för massa som hände igår också!, sorrrrryyy <3


nu ska jag möta emmi, för en prommis. men alltså. usch vad jag mår. åt typ en hel tallrik lasange & hade inte ätit sen en macka igår till middag..


saknade dig , bini -kanini! <3


/ bakis jude-neger sanera.!

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Det är bra, kom igen nu neger :D

2008-06-29 @ 19:46:35
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0