BEBISAR

hm, alla vet väl hur matchen slutade. aja, ska snart hem till bini, putte & kitty :D


Tänkte på min älskade bebis, anna panna. Hon har ju brutit armbågen. min bebis. och . som ni vet. BARN. så är dom inte försiktigare "bara" för att de har brutit något. så efter några alvedoner & dagar senare., har hon lånat en av mina sov t-shirtar som är lite större = typ klänning på min bebis. så går hon upp för trappan utan att tänka på att hon kommer snubbla på t-shirten & att hon har brutit armbågen. men TUR då att jag gick bakom henne & tänkte på det & höll upp t-shirten medans jag höll på att få en hjärtattack då hon höll på att snubbla. Fan vilken syrra jag är alltså.
mini mamman själv, som min mor säger.
en annan gång var på nationaldagen. då snubblar hon på sin vagn för en negerkärring typ stod i vägen & jag hinner se detta & slänger mig fram och får tag på hennes klänning. min bebis fattar fortf inte att hon höll på att ramla rakt på sin "dumma" ( alltså den brutna)  armbåge.
fan vilka hjärtattacker jag får för mina systras skull.

btw - ska vara "snäll" & låta min syster (15 år) dricka några cider på midsommar. fast har
villkor - hon ska höra av sig hela tiden (tills jag blir för full) & jag ska veta var hon är. fan vad jag är snäll..!




mina solstrålar. skulle göra allt för er mina älskade bebisar.



/ sanerrrrrrrra

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

vilka bilder? ;)

2008-06-14 @ 21:44:30
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

jahaaaaaa (i) datan där uppe är inte på (a)...

2008-06-14 @ 21:50:56
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: lisen

jaa du e såå snäll:)<33333333333333333333333 älskar dig<33333333333333333333

2008-06-15 @ 15:47:13
URL: http://liiiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0