bästis


since 1995.

"riktiga vänner är sånna som älskar dig trots att dom vet allt om dig"
hahaha. ems min vän, hon har fått stått ut mycket i sina år med mig. hahahaha. hon säger en sak & jag gör som hon säger - fast tvärtemot. Hon tröstar mig när jag är ledsen även fast jag bara lyssnar på det dåliga som jag säger. jag slutar aldrig prata men hon lyssnar ändå. jag skriker & bråkar med henne & skyller mina misstag & fel på henne, men så sitter hon där ändå och tröstar mig.
insåg precis hur jobbig jag kan vara för min omgivnig så. då skrev jag detta som nog ingen trodde jag skulle erkänna mohaha. för emmi är nog den som får utstå min utbrott mest av alla . & allt annat jag gör :D




"Sanera, min käre hoe, gnäller som satan om att jag var elak i det tidigare inlägget, så jag får skriva ett litet kärleksfullt brev till henne för att hon ska bli glad igen:

Sanera, jag älskar när du väcker mig på morgonen,
jag blir så glad av dina sms även fast det bara står: Är du vaken, bitch?
Jag blir så glad när du ber mig komma upp till dig och hämta mina saker som du har lånat av mig, för att du aldrig lyckas passa tider..
Jag blir så lycklig när du tvingar mig att komma upp till dig på morgonkvisten i min pyjamas,
och lyssna på dina galna historier som väldigt ofta får mig att gråta (av skratt då förstås).
Och jag blir så jääävla glad när du tjatar på mig - därför är du min bästaste vän! ;)

Fint? ;)
/ Ems."

hahah det skrev tanten till mig för några månader sen. så nu ser ni vem som är snällast också! :D

/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

ja, man är ju härmapan no. 1 :D sexy

2008-07-01 @ 01:28:59
URL: http://killmesexy.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha, naw sötnos :D

2008-07-01 @ 12:18:41
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0