UPPDATERING

i lördags (eller när vi kom dit var det söndag) fick jag en (mindre) trevlig (?) suprise. frågan ; är det ett tecken eller en tillfällighet? skitsamma, sanera har ju ett nytt mål *-) ems med! haha.
i fredags hade jag (tydligen) tagit av mig linnet (eller jag & jag, det stod killarna för) & ems tröstade mig & sa att ingen skulle komma ihåg för att dom var så fulla. Bra tänkte jag. Det första sebbe sa; hahah du tog av dej linnet igår!
sen när vi kommer dit så säger nicke; du stod i bara bh igår! du klädde av mig!
jag; du klädde av mig! han ; mohaha .. ^^
så säger ems dagen efter; jag ville bara trösta dej! tack sexy ;)
bjuder på bilder från helgen era lämps;
         

höhö sexy hoes.! videon på en strippande sebbe är på uppgång ;)




idag vann vi med 4-3 btw :)

/ sanerA

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

hahahahhahahahahahah nästa helg XD

2008-07-07 @ 23:56:08
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

då smällllleeeer det ;) LÄMPS!!!!!!!

2008-07-08 @ 00:25:38
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0