satc - lärorik serie.

trött. imorgon blir det fika med bini & matolda (& kanske hello kitty om det är fint väder).
efter dagens match mot mff ligger vi 3.a i tabellen! :)

kollade på kvällens satc dubbel avsnitt. fyfan vad lärorikt den serien är. ena avsnittet handlade idag om mönster. hahahaha. & jag kör samma mönster HELA tiden. illa. & charlotte försökte bryta sitt & det gick åt helvete. så själv ska jag nog också försöka bryta mitt mönster typ.
eller alltså jag ska försöka, fast jag vet nog redan hur det kommer sluta , så jag lär nog ångra mig. haha. men som min käre vän slemmi skulle ha sagt ; fkb (= flippare kör bara, ett uttryck här i skogås.....)

ehm, och vad som gäller mitt & slemmis smsämne just nu.. hahhahahah. alltså jude, du ska fanimej inte få rätt. haha jag ser det här som en utmaning typ & alla vet att jag kommer vinna (a) & då förlorar slemmi & slutnera råkar veta att det börjar gå utför .... *-)




världens bästa serie. - någonsin.

/ slutnera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0