SAGT BY SANERA

allt (läs nästan) som jag säger kommer med i ems blogg. haha egentligen förstår jag henne *-)

fick syn på en (vi kan kalla honom okänd) snubbe , & då erkände jag ju & dessa var mina ord;
tur att man var full när man vaknade..

så bläddrar jag vidare.. & får syn på en annan (vi kan även honom kalla för okänd, dock är dom väl snarare ökända ;)?
& då sa jag;
VAFAN SANERA. vad sysslar jag med :D?
 fast jag var dock icke glad.


i helgen .. hahaha . hahaha . ironi mina vänner ironi, (eller?)

chokladsås, grädde, jordgubbsgliiidis (intim medel) & sanera & ems - sexy. haha. eller om ngn utmanar oss en dag, då vi är fylla som judar. då jävlar blir det illa. hihi. men som sagt ; "hellre nu än att man som 40 åring ångrar att man inte gjorde ngt"



gaaaaaaaaaaaammal bild, 2 år sen? . känner vi dom på bilden? *-)


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

hahahahahhahahahahhahahaha vad är det där för två HELT OKÄNDA brudar? (a)

2008-07-02 @ 00:40:25
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

jag vet inte alltså! hm påminner om en emo & en fjortis? NEJ såklart :D

2008-07-02 @ 00:45:16
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0