SAGT BY EMS

hahahhahahahahahahhahahaahha jag ä trött & klockan är mycket (för dom som har varit uppe sen 12) & så sa jag till ems ; asså (nämner 2 killnamn..) = blääää.
ems ; man kan inte alltid lyckas.

& detta leder till ett av mina "motton" (tyvärr ) här i livet & det är; hur fan lyckas jag med allt? & ems säger alltid; går det bra för dig? & hon vet vad svaret är ; nej , har det någonsin gjort det? & ems bara skrattar & håller med mig.

nej. det har aldrig gått bra för mig. & jag ska alltid ta så dumma beslut på fyllan. så att det kan vara (mindre) kul dagen efter,. tex. trauma som gör att jag kommer hem till min kära vän ems 8 på morgonen & övertygar henne om att jag är en mops. på rikigt. där låg jag & ; JAG ÄR EN MOPS! *VOOOOOOOOOOOOFF* tror du på mig?! *vooof*
ems bara skakar på huvudet & jag säger; alltså du är skadad.
ems; säger hon som ligger på golvet & tror att hon är en hund.


eh visst gör man allt för att få sina vänner att skratta ? eller är det bara jag ? ..

mina vänner. jag är en knäpp människa. & riktiga sanera är en bitch. & hon lyckas (inte) med allt. mina vänner. riktiga sanera är på sin way back.

jag är trött .
ni fattar förmodligen inte ett skit & det förstår jag. för man måste nog uppleva ems & mig. ems som står ut med mig. & jag som står ut med ems. mohahahahahahahahah
/ sanera.

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA.. vem har sagt att livet ska vara enkelt? ;D yeaaaaaaah!

2008-07-02 @ 00:59:18
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

hahahahahaha., ja inte fan var det jag iaf!

2008-07-02 @ 00:59:42
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0