så är det bara att vakna upp i verkligheten

den här morgonen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Men det blir ju fan aldrig så som jag har tänkt det så egentligen borde jag vara van. Usch alltså. kanske borde tänka igenom saker & ting lite mer ordentligt , framförallt kanske lyssna på dom människorna med dom råd som jag kanske ska ta åt mig av. det får bli någon annan gång, för ikväll är det tjejmiddag hos pillis & sedan är det fest.

känns så tungt. lider med dig. det kommer att lösa sig, tycker verkligen du är stark som vågar & orkar. Jag älskar dig,. 

man tror att allt är bra, man lever livet och inget kan stoppa en förrens något hemskt händer. så är det alltid. ngt hemskt måste hända för att man ska vakna upp. varför måste det vara så? varför? varför måste människor jag älskar få lida? fan alltså. man måste vara stark & gå vidare. & det är vi.

så nu har jag förstört den här fredagen för er alla andra också. hörs & syns någon annan gång. bosätter mig hos mami med ems senare inatt.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0