ÖH JUDE BAKIS. NU NEGER SUPER VII ÖÖÖH!

ÖÖHH BAKIS. hm., kom till festen igår vid 1.30! haha. full som en jude, spillde , strippade, snubblade som en neger m.m! & spydde hahaha.
& jag som vanligt:
jag är inte full! (fast jag sa det nog såhär) : jagk ärkin intefi fullkfj (eller skulle nog stava ett sms så) hhaa. det leder oss in på ngt annat mina vänner. sanera & sms på fyllan går INTE. alltså. fuck . läste igenom mina sms idag . HAHA rolig suprise ;)

& igår var en jude som ville utmana jude sanera. vem som deckar först ska strippa. haha utmanar jude sanera, slutnera som aldrig förlorar just ett sånt vad. & ja jag vann ;) vi har även video när han strippar för mig, så håll utkik på facebooK! ;)



nu sitter jag & ems & börjar om.. hahaha vi kommer aldrig iväg i tid! HAHAHA.
såhär lät det tidigare under kvällen sagt by slutnera (= sanera) ; alltså vad jag än säger så ska jag sova hemma!
& fan det är ngn som kommer spy igen ... hahahaah. det är jobbigt att ligga på topp, !

nej nu ska jag joina jude slemmi (anna har döpt om henne )

/ slutnera & slemmi! ehm man ska jobba imorgon också *host*

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

JUDEEEEEEEE!

2008-07-05 @ 23:10:42
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0