HEY MINA VÄNNER

haha. ehm nej vi är inte på festen än. men . vi är påväg iaf ;)

idag har det varit ombytta roller. alltså jag (sanera) är slemmi (den tråkiga, sega alkoholdrickaren) & slemmi har alltså varit sanera (den roliga, taggade juden, häller i sig som en klickeliklick neger).

 så jag är inte ens i närheten av min 3.e. & vi började för LÄNGE sen. slemmi är arg . eller slutnera eftersom det är ombytta roller, känner på mig att detta kommer ställa till för oss ikväll då jag kommer på fyllan (om det nu blir ngn för mig?!) ska försöka förklara. har redan tappat er känner jag.

skitnyktra. eller allt annat än det kanske.

äh. jag mår illa. som en jude.
fattar inte att hjag dricker. men det gör jag & det vet ni ;)

/ slutnera & slemmi !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0