HEY ERA HÅRSARE

bakis . fortfarande. nej skojade bara, men blondinbeijer kanske är? Förmodligen.

Här ska ni få en snabb update:

fredag:



middag hos piiillllla! Det var myyyyyyyys, shotade mintu & blev allmänt skit packade (som vanligt). Sen så skulle slemmi & slutnera till hem till skogås & göra det farligt igen. Vi kom till älvsjö & sen ska slutnera försöka beställa taxi, men hon på andra telefonlinjen måste FAN vart blond.
Sanera; vi vill ha en taxi från älvsjö.
slemmi; CENTRUM! från älvsjö centruM!! sanera: f
rån centrum alltså!
 blondinen: älvsjö centrum?
sanera: japp..
blondin: är ni i älvsjö centum.
sanera: ja. eller du vet vid stationen.
blondin: okej kan ni gå till konsum? det sista upprepade hon 20000 ggr! .. aja. hem kom vi. tillslut.

väl hemma blev det massa dricka & makaroner. & sen möta upp sebbe & martin. haha som vanligt typ 01.30. hemgång vid 4 eller 5? "jag kan strippa om ni vill alltså!"
"min mamma är polis, inte snickrare (läs snickare.....)"
och dom citateten är det inte många som förstår men jag skrattar som en hårsare!

Lördag:
no time to be bakis! hem till mormor & myspysa. sen blev det tacos på balkongen med slemmi. & för första gången klara vid 21. men var dock inte hos dan förrens 22.. men iaf!
och mer än så vill jag nog inte säga om lördagen. förutom att naken fick en ny betydelse om man heter slutnera.
& MIN SÄNG. era jävla judar. hämnd inom snar framtid era hårsare. jag lovar.
"sanera det är ngt fel med dig ..... DU HAR JU FYFAN FITTHÅR PÅ HUVUDET!!"
ehm efter att jag började gråta om mitt hår & kalla det fitthår.


söndag:
hahahahahahahah. hur blondinbeijer ska klara en utomlandsresa på 2 veckor, är det nog INGEN som vet. han har en lösning.; vätskeersättning. men jag har svårt att tro att ngt i världen kan hjälpa honom. hahaha. spy som en jude har fått en ny innebörd.
fyfan. vad kul.
 hahahahahha.

et att lämna mormor på centralen, hon ska till Schweiz i en månad. sen möta matolda & bini. och sen kanske om slemmis & slutneras planer går rätt blir det en hel annan stad?. återstår & ser!

/ slutnera. borde sova. dock pigg som en jude. och inte mer med det ;)

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Yeah sexyyyyyyyy :D

2008-07-29 @ 13:12:30
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0