EH anonyma jäveeeeel

slemmi & slutnera, hur FAN lyckas ni med 14 glas på 2 pers på 2 dagar? mindre än det dessutom, vi var inte ens hemma mycket. aja, nu har jag städat & fixat innan syster & paps kommer hem från landet :)

Haha. hahaha. slutnera. igår när jag & slemmi låg i sängen pratade vi om en kanske tripp till gotland;
s; men kan man inte åka bil dit ? ..
e; HAHAHAHAHHAHAHA.
s; eeeeh, jag menar en såndär under vattnet! (a) ..
e; hahahahaha. herregud.
s; hahhaa "gissa vilket land" vi pratar om :D
e; HAAAAAAAHAHAHAHA sist jag kollade var gotland en ö!!
s; fan jag skulle ha gått på historia lektionerna..
e; HAHAHAHAHAAH *dör som en jude*
s; nu håller jag käften.!

btw så finns det en bögjude som tycker att man inte får komma till en fest klockan 5 på morgonen & bli sur för att bögen deckar. eh förlåt somnar ..  & att det finns en gräns för "fint folk kommer sent", alltså vi alla hör att denna jude kan inte ha alla rätt ? (läs miiiinuspoängare!!!) btw, slemmi vet vi inte vad vi vill? hahahah tomma ord, yeah allt annat än det från våran sida .. anonyma jävel, hahha.

idag åker jude slemmi till borås. vilken jude. själv ska jag sysselsätta mig med.. hem om vi har bytt demoner så borde jag väl städa som en jude? varför gör jag inte det då?


                                    


/ slutnera is signar uuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0