sammanfattning 2008 i frågor

( de 13 första frågorna är tagna av louie )

* .Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, flera saker. Tatuerade mig!! gick ut på krogen, festade med moster i schweiz, söp skallen av mig & kusin i österrike, massa!

*. Höll du några av dina nyårslöften? 
ja faktiskt. en del, kanske för att de var de mest realistiska jag har kommit på.

* . Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
yes.

* .Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
hmmm... det tror jag inte..

* . Vad var din största framgång 2008?
ja du.. att jag skaffade mig ett jobb?

* . Vad spenderade du mest pengar på? .
alkohol. alltså som de senaste 4 åren. haha.

* . Vad önskar du att du gjort mer?
tog det lungt & lyssnade på min kropp mer. och på mina vänners kloka & sanna ord.

* . Vad önskar du att du gjort mindre? '
festade så mycket,. men vafan å andra sidan fyller man bara 18 en gång.

* . Hur tillbringar du nyår?'
med kusin & vänner.

* . Vem saknade du?
Lalla & Henry.

*. Finns det någonting du ångrar med 2008?
ja. att jag tog åt mig av fel saker, & inte stod på mig ordentligt i vissa fall.

*. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?'
hmm.. måste nog säga första. var jävligt kämpigt i lsutet av året.

*. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
ingen aning. bara Gud vet. men hoppas på mycket jobb (?!) & massssssa resor med ems, och en london resa till binis,

*. Hur vill du att 2009 ska bli?
mitt år! en av mina roligaste år, som jag kommer sitta & prata om på ålderdoms hemmet.! ska ju resa arslet av mig..!

*. Dog någon som stod dig nära?
ja tyvärr :(. Lalla & Henry. <3

*. Vilka länder besökte du?

Schweiz, österrike m.m.


*. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
30/3 = 18 år. 16/5= tatuering. 8/10 - Lalla dog :( 30/10 - Henry dog :(

*. Största misstaget?
att tror gott om alla in i det sista..

*. Har du varit sjuk eller skadat dig?
yes. urinvägs fucking infektion.

*. Bästa köpet?
Hmmmm. vi bara konsumerar & konsumerar men inte fan har man kolla på läget. ingen aning faktiskt.


*. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jo massa. men vad jag minns nu är väl när mamma fick syn på moster på sin fest. lyckorus än.

*. Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
ledsnare. men ändring till 2009.!


*. Hur tillbringade du julen 2008?

vaknade hemma hos papsen, lunch hos farmor & sen hem till mamma & fira resten av julafton där. mysig julafton!

*. Blev du kär i år?
nej. kommer nog troligtvis inte bli det nder 2009 heller ;) förutom i mig själv då. mohaha

*. Favoritprogram på TV?
GOSSIP GIRL!!!!!!!!!!!  chuuuuuuuuck. han blir jag nog kär i kanske?

*. Bästa boken du läste i år?
snabba cash.

*. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
festade jäääääääärnet.

*. Den bästa nya människa du träffade?

måste vara en del av flickorna i den forna hotell klassen.


*. Saknar du något nu som du hade tidigare under 2008?

Lalla & Henry.

här är frågorna jag svarade på förra året:
http://sandrews.bloggspace.se/5/

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0